130402

Hej! 
Hoppas det är bra med er!
För mig rullar det på. Jag blir bättre och bättre men är ganska trött fortfarande. Imorgon börjar jag jobba heltid igen efter ca 9 måndader av sjukskrivning/deltidsjukskrivning.
Jag hoppas verkligen att jag kommer orka det så fokus framöver kommer vara jobb och efter jobbet kommer jag nog sova...
 
LG har idag varit hos veterinären och fått sig en rundsmörjning i bakknäna och i muskelfästet till högerbakknä. Jag fick, som jag berättat, en reaktion av linimentet för några veckor sedan och på så sätt visade sig att något satt i bakknät. Jag har även sett det på han rörelsemönster.
Veterinären tyckte dock att han var väldigt fin i övrigt och även i ryggen (som vi sprutat förut).
 
Dock har jag ett problem, LG har blivit smal!!! Han har aldrig någonsin varit smal förut utan alltid för tjock eller lite för tjock. Han brukar äta ungefär 4kg hösilage om dagen förut och nu trycker vi i honom 12kg utan problem. 
Imorgon på jobbet ska jag köpa Build Up som är bra när hästarna är för smala. 
 
Igår red jag vilket var så fantastiskt! Travade 20 meter blev så anfådd efter. Herregud... Får dock vara glad för att jag äntligen är uppe på min älskade häst igen!
 
I övrig händer inte så mycket. Jag är ganska trött på folk i allmänhet som klagar, snackar skit och inte är ärliga. Så har stängt ner fb, twitter och instagram ett tag. Behöver bara komma bort känner jag... Det släpper nog snart!
 
Ha det bra! 
Kram Emma

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback