När bakslaget kommer

Hej på er!
Som rubriken lyder har jag fått bakslag som blir värre för varje dag. Sedan jag började jobba heltid har jag bara blivit tröttare och tröttare. 
Efter att jag kämpar mig igenom 8 timmar på jobbet åker jag hem och sover resten av dagen. Jag orkar inte laga mat, städa, tvätta eller diska. Ingenting...
Just nu känns det som om jag aldrig kommer bli frisk. Att må såhär igen får mig att må dåligt psykiskt och meningen med livet försvinner.
Mina problem är väldigt små till skillnad från många andras, men jag mår ändå dåligt. Det är så svårt att förklara hur man mår för sådana som kanske får en liten förkylning om året och alltid är pigga. De förstår inte och jag är nu igen bara slö att jag inte kommer igång. "Du kan inte sova för att bli piggare". Nae, men när kroppen säger ifrån finns inget val än att sova, utan att ställa klockan. Det går inte att gå upp förräns "kroppen har vaknat". 
Den här tröttheten förstår man inte om man inte har varit sjuk. Det är ingen "normal" trötthet och det känns inte som när man är "normalt" trött efter jobbet.
Låt mig bara bli frisk nu! Ge mig energi och låt mig jobba!
Fan...

Kommentarer
Postat av: Ida

Krya på dig Emma! Tänker på dig <3

2013-04-18 @ 07:05:38

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback