130218

Har kommit in i en period och äter minst 2 äggmackor med Kalles randiga kaviar på. Jag som inte brukar äta ägg, men nu är det ruskigt gott!
Väldigt intressant för er att läsa förstår jag ;)
 
Skulle vilja berätta för er om vad jag gör när jag är vaken, men roligare än att jag tittar på film eller något liknande är det inte. 
 
Jag längtar grymt mkt att få komma tillbaka till jobbet, jobba heltid och få vara frisk! Det är så fruktansvärt tråkigt att inte få gå till jobbet med alla underbara kollegor! Men snart är jag fit for fight igen, och då kör vi! :)
 
LG mår bra! 
Det som är skönt för varje dag som går, är att det är en dag närmare tills den dagen jag får rida igen. Dock kommer det minst dröja 1-1½ månad. Men för mig är det en sån kort tid, men tanke på att jag varit sjuk i snart 9 månader...
 
Återkommer när jag kommer på något roligare att skriva!
 
Over and out :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback