Tack

Jag skulle vilja tacka alla underbara människor i min omgivning till allt stöd och alla hjälp som jag får just nu.
 
Självklart min mamma som hjälper mig med LG och ställer upp till 110% alltid. Till resten av min familj och släkt som stöttar och peppar mig.
 
Sen vill jag även tacka Julia som har ridit LG ett par gånger och vill fortsätta att hjälpa till och rida honom framöver tills jag är uppe i sadeln igen. Det betyder så mycket!
 
Självklart vill jag tacka hela familjen Sundelius och alla andra i stallet, ni är underbara!
 
Även min tränare Annelie och alla andra i Tollstad, alla på Sharpman och alla mina vänner. 
 
Ni är helt fantastiska ska ni veta!
 
Massa kramar till alla er från mig.
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback