Det rullar väl på

Hej på er!
Här rullar det på. Dock har jag haft två bakslag med feber och bara sovit. Riktigt jobbiga..
Har nu slutat med den blodförtunnande medicinen och äter endast slemlösande.
Läkaren vill inte ge mig mer för han tror bara att min kropp är helt slutkörd eftersom jag har ätit penicillin i ca 200 dagar sammanlagt sedan i somras.
Jag hoppas att det vänder snarast. Jag orkar inte vara trött längre.. Har fått gå ner i tid på jobbet igen. Jobbar nu 75% och hoppas att min kropp klarar det.
Det första bakslaget jag fick var som att kroppen gick rakt in i en vägg och jag sov nästan i 3 dagar i sträck. Jag klarade inte av att jobba heltid men var tvungen att göra det pga försäkringskassan. Jag hoppas nu att de inte bråkar om att jag gått ner i tid igen. Jag testade och kroppen orkade inte. Den kommer inte orka utan jag kommer få fler bakslag om de inte låter mig få vila.
 
Jag vill bara orka jobba heltid och inte sova när jag kommer hem efter jobbet. Jag vill komma igång med min underbara häst och träna och tävla.

Jag vill bara få tillbaka mitt liv.
 
Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Julia

Va stark!!<3

2013-05-02 @ 21:11:28
URL: http://juliasundelius.devote.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback