Måndag

Hej alla!
Nu har jag varit dålig på att skriva och jag lovade ju faktiskt att bli bättre. Förlåt !

Jag har ju glömt att berätta hur dt gick på Lag- SM i fälttävlan. Dressyren red jag på fredagen och fick bara 61% 57 straff, väldigt missnöjd med det för han gick så sjukt bra ! 
Nollade hoppningen på lördagen och man märkte att han tyckte att det var lågt! (:
Han var superfin i terrängen, så nolla på hinder med 6 sekunder över optimaltiden så jag slutade på 60 straff typ :P

Alla i laget nollade på hinder i terrängen och vi är superglada att laget genomförde SMet. (:



Kinda Ryttarförening var dem bästa! Klättrade från en 23:e plats till 16:e plats av 23 lag! (:

Vi är supernöjd att gjort så bra emot alla SM, NM och EM ponnysar !

PussochKram <3

Kommentarer
Postat av: Bricerr

hmm, vrf har ni inget hår för :O skallepäror hela högen

2009-09-06 @ 04:36:32
URL: http://carolinaebricer.blogg.se/
Postat av: Emma

Puss på dig med gumman ;)

2009-09-07 @ 22:22:40

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback