Ridning, ridning, ridning och städning!

Det är vad jag har hållt på med sedan jag kom hem från skolan. Eller jag har bara hunnit rida Sonat, Blondie och LG. Däremot måste jag nog ta och sätta igång med städningen nu, så jag hinner klart innan jag ska hämta Crippe på station.
Städa är det värsta jag vet. Det är därför jag sitter här antar jag. Slösar några till minuter för att slippa städa. Men som mitt rum ser ut nu skulle jag inte vilja visa för ngn. Så det är väl bara att ta sig i kragen och sätta igång.
För att underlätta det tråkiga blir det lite musik!!

Skriver senare, när jag har städat! ;)

pussheej <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback