Mål inför 2010

Såhär har jag satt mina mål inför 2010 med LG :)


·         Starta 90cm tidigt på våren, slutet av våren stadigt

·         Starta 1m sen vår/tidig sommar, stadigt under slutet av sommaren

·         Starta 1,10m sen sommar/tidig höst, stadigt under slutet av hösten

 

·         Stärka bakbenen

·         Förbättra taxeringen

·         Förbättra ”avståndskänslan” hos mig

·         Träna mycket mer öppnor , slutor och skänkelvikningar

·         Träna byten + byten efter hinder

·         Träna mycket mer dressyr!!!!!

 

·         Prova olika tränare

·         Mer helgkurser

·         Låta tränarna veta mina mål

 

·         2011 – Gå LA dressyr (i alla fall på träning) och 120 hoppning

·         2012 – Gå LA/MSV dressyr och 125 -130 hoppning

·         2013-2014 – Gå 140 hoppning

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback