Naae, nu skäms jag :O

Gud vad dålig jag har varit på att skriva! Fy skäms på mig helt enkelt !
Jag ska ta och skärpa mig, jag lovar (A)


Praktikdag :)
Idag har jag mest fått packa upp varor som kom från Three Horses. Tyvärr inget lyxigt som Dyón, Equiline, Pikeur eller John Whitaker :( Får hoppas på det imorgon (A)

Har det jättetrevligt på praktiken. Älskar verkligen Sharpman på alla sätt, och dessutom alla som jobbar där! Verkligen ALLA är glada :D

När jag kom hem skrittade jag Sonat en sväng. Gick inte att göra så mkt annat eftersom det är så jävla hårt ute :S LG fick vilodag eftersom han är så larvig att rida ut, ännu mer larvig när det är mörkt!

Det är väl vad som har hänt idag !



Over and Out

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback