Dagens ridning

Hej alla!

Några dagar sen jag skrev nu. Har varit lite trött och så. Men men.

Idag skulle Sonat haft vilodag och LG skulle gått lösgörande. Men absolut hade LG trampat av sig en framsko och hovslagaren hade inte tid att komma förrän på onsdag. TYPISKT! Jag som har hoppträning på torsdag.
Så han får lite vila nu, men det kan hans huvud behöva så bra som han har gått de senaste månaderna :)

Aja, jag red Sonat lite markarbete på banan med galoppbommar och sen hoppade jag ett par språng så får han stå imorgon istället ;) . Gick ganska bra, han är lite tråkig i vänstersidan just nu. Men det släpper mot slutet vilket är toppen!
Imon ska han klippas för andra gången iår :O  Och sen ska han följa med på hoppträning på torsdag eftersom LG inte kan. Det ska bli riktigt kul, det var länge sen han fick följa med på något!

Slänger ut det här med.

FREDRIKSBERGS SONAT ÄR TILL SALU!
Känner ni någon som letar maxad c-ponny som är helt underbar, hör gärna av er !
Jag känner mig så stor på honom nu, så han måste verkligen, tyvärr säljas :( :(




Loengrins :)


Nu ska jag nog ta och sova igen ngra timmar från lördagens sömn som varade 2 timmar. Usch!

Nattinatti :)

Over and Out

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback