Favorit ekipage i VC i Hoppning

Satt och tittade på en världscuphoppning förut och såg två av mina favorit ekipage rida så tänkte skriva lite om dem.


Rolf-Göran Bengtsson
Min största förebild tror jag. Hans mjuka ridning som man verkligen ser att hästarna trivs i! En sådan hästkännare som även verkar vara en bra förebild utanför tävlingsbanorna.
ME LOVE!!



Marcus Ehning
Även Marcus Ehning har en väldigt mjuk ridning och har en sådan förmåga att kunna ta fram det bästa i hästarna. Hans hjälper syns inte men hästarna är så känsliga och välridna. Underbart att se sådan ridning! :D
ME LOVE TOO!



Albert Zoer
Tog jag med bara för att jag älskar hans första häst Oki Doki så himla mkt ! Så häftig häst ! :O På ett sätt ser han ut som en liten ponny, och så kommer hans framben och man bara wow! En häst som syns i mängden verkligen :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback