Tråkigt liv just nu! xd

Ditt namn? Emma Gustafsson
Födelseår? 1992
Hur Lång är du?  169 cm
Spelar du något instrument? Neej
Dina första tankar när du vaknar? LÅT MIG SOVA!
Vart befinner du dig just nu? I min säng
Biter du på naglarna? Ibland, men inte lika ofta som förr :P
Vad har du för färg på trosorna? Lila Spets
Har du några husdjur? eehm, två stallkatter och sen två egna hästar, (mamma har 2 oxå)
Är du singel? NEEEEJ :D
Vem vet mest om dig? Ellen, Ida och Christoffer tror jag
De vill du ha just nu? Bara att ligga och mysa med Christoffer
Ditt mål i livet? Att rida internationell hoppning
Vad är du rädd för? Att bli lämnad av någon jag älskar!
McDonalds eller Burgerking? DONKEN! :)
Sjunger du? Hahha, räknas duschen ?
Vad har du för skostorlek? 37/38
Kommer du överens med dina föräldrar? Jaa, för det mesta!
Din hårfärg? Brun-ljusbrun
Skor du hade på dig idag? Mina stövlar
Vad sover du i? Trosor
Kläder du har på dig? Bh, trosor , strumpor, jeansleggings, svart linne+vitt linne, Crippes älskade peaktröja och min McKinley jacka.
Favoritårstid? sommar
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej det är Emma
Hur svarar du i mobilen?aah, heej!
Sov du ensam inatt? Neej :D
Vad gjorde du kl 08 imorse? Satt i skolan och tittade på Paradise Hotel innan lektionen började :)
Vad var det senaste någon sa till dig? Det kommer jag inte ihåg.
Vad är det för väder hos dig nu? Min persien är nerdragen så jag vet inte :P
Godaste glassmaken? CHOKLAD! :D
Drömmer du mardrömmar? Sällan
favoritklädsel? Slappiskläder :D
Favorit godis? Lakris och färgglatt
Hur många kuddar sover du med? 4
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Cocos, min parfym ;)
saknar du någon just nu? Saknar Crippe så fort jag inte ser honom :(

Vill du ha barn? Klart jag vill, men inte än på några år :)
Längtar du till din nästa födelsedag? Alltid :D
Är du blyg? Beror på vad det är :P
Tycker du att du har fin dialekt? SJÄLVKLART ^^
Tycker du om fester? Jaa, om det är roligt folk :)
Har du använt någon hårprodukt idag? Jaao, värmeskydd, vax och hårspray :)
Vad har du för planer till helgen? Jadu, mysa med älskling, rida och ha simskola som vanligt :P
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? 18
Vem får en kram? Vem som helst
Vem får en puss?  CRIPPE :D <3<3 (fast han får inte bara en :P)
Hund, råtta eller katt? Hund


Over and Out


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback