igen...

har inte skrivit på ett tag. Har inte varit motiverad, och är fortfarande inte..
Känner mig lite nere just nu och hösten gör det inte bättre.
Jag blir oxå så jävla trött på folk som är fega och inte vågar säga vad de tycker utan istället skriver massa skit på sin blogg och ger elaka kommentarer !
Men jag tror att det bara är avundsjuka, så det känna ganska bra att få elaka kommentarer, för då vet man att folk är avundsjuka på ens liv!

SÅ ALLA BLOGGARE DÄR UTE! BLI INTE LEDSNA FÖR ELAKA KOMMENTARER, DE ÄR BARA AVUNDSJUKA OCH ÖNSKAR ATT DERAS LIV VORE LIKA BRA!

Nu mår jag bättre, hihihi :)

Lite gladare, eller om man behöver skratta lite så ska man lyssna på Bo Burnham! Tror att det är den skönaste snubben på jorden! x) vilka jävla texter han skriver xd hahahahahh!

Här kommer ngra låtar med han :D SÅ LYSSNA PÅ TEXTEN x)

Bo Burnham - Welcome to YouTube



Bo Burnham - My who family thinks Im Gay...



Annars kan ni lyssna på spotify, MKT bättre kvalle ! ;)


byeee

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jo håller absolut med :S

2009-10-30 @ 00:15:53
URL: http://evi0627.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback