Irriterad!!

Sitter i skolan, vår lärare är sjuk och jag är ganska sur över det eftersom han skulle fixa det sista med vårt UF innan vi skulle skicka dem till tryckeriet! och nu dras tiden ut ännu mer, och affären väntar på prototyper! BLÄÄÄÄÄ !!! damp på sånthär!!
Sen så var jag och kollade om min dator funkade, har ju fortfarande lånedator! nee, klart den inte funkade , fortfarande blåskärm! Va faan håller de på med, ska de inte vara dataexperter eller ? så nu är jag ännu surare!

Längtar tills jag kommer hem så jag får rida mina underbara hästar :D
och sen åka till Crippe :D efter skolan kommer det bli en toppendag (Y)

Hoppas att ni får en bra dag idag! (:

pussochkram <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback