Jag vet att ni bli avundssjuka!

 Japp, för nu har jag hittat 2 hus som jag ska köpa när jag är miljonär (:
Det första ligger i Spanien och det ser jättefint ut ! Där ska jag bo tänkte jag, på heltid alltså.
Just dt, jag ska vara hemmafru oxå, helst när jag är 30, då ska jag ha hunnit bli miljonär.
Sen får Crippe fortsätta jobba och så sköter jag allt hemma. Som Anna Anka ska jag bli (:

Huset i Spanien
           

Pris: 335 000 EUR


Det andra huset blir relaxhus dit jag flyger med mitt privata jet när jag tycker att jag får för mkt att göra hemma. (Y)

Huset i Thailand
                       

Pris:  5 200 000 SEK


That's my life :D
Naae, nu ska jag gå och gifta mig med Crippe, godnatt ;)


Kommentarer
Postat av: Johan Adolfsson

Dream on ;)

2009-10-10 @ 00:40:23
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

hahaha, lycka till ;)

2009-10-10 @ 13:39:09
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback