Man behöver väl inte skämmas iaf..

Som sagt har jag varit och tävlat idag i Motala.
Gick ut sist i klassen och dt kändes verkligen hemskt, blää.
Iaf så kom jag tvåa på 66%, 194 poäng, slagen av Camilla Persson med ett poäng! (Grattis Camilla :))
DET KUNDE JAG JU KLÄMT TILL BLONDIE SÅ JAG HADE VUNNIT, sett till att jag inte fick de där fattningarna sådär tidgt och att hon inte slog sig fri i avbrottet.
Men va faan ska jag begära igentligen. Jag red henne i fredags, innan det har jag inte ridit sen Boxholms tävling, alltså för 3 veckor sen. Så jag kan ju inte ha världens krav på mig! Så jag är ändå nöjd :P

Grattis till mamsen som gick och vann sin klass på 67%. Hon kom ut med samma känsla som mig, fy faan vad fel man kan ha ibland :P
Jag kan ju även berätta att jag älskar FBR:s hästskötare/coacher/sponsorer/fotografer/syson eftersom vi är ett sånt team. Peppar varandra, är lite smått(ganska extremt mkt) oseriösa ibland (typ hela tiden). hihihi,

Jaja, nu vet ni hur det har gått. Får se om jag kan sno lite bilder från Linas blogg och hemsida om ngra dagar så ska ni få se mamma och Blondie och sen även laget och så lite flumbilder oxå (A)

Godnatt, <3

Kommentarer
Postat av: Ronda.blogg.se- Mode, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Sv: Ja Kingsland är också ett av mina favoritmärken :D Det gick ju iallafall jättebra, du har väl inte ridit henne så länge och då är det extremt bra :D Grattis till din mamma! Kul att du tycker om bloggen, din är också jättefin :)

2009-10-12 @ 08:42:37
URL: http://ronda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback