Ont i ryggen, igen...

Har inte tänkt på att jag har varit bra i ryggen nu några dagar. Men det blev jag påmind om igår när jag skrittade fram LG. Kommer en bil bakom honom förbi en husknut så han var inte beredd för fem öre.
Han fick världens fart och jag satt jättelöst, men jag lyckades klamra mig fast.
Oturligt nog trycker han till med ryggen när han gör sådär, och knak sa det i ryggen. och nu har jag ondare än förra gången. Denhär gången sitter ännu mer i nacken och så har jag väldigt ont i huvudet också. Faan...

Åkte till Crippe när jag hade varit hemma och ridit, så jag fick lite massage och det satt inte helt fel (Y)

Nu ska jag fortsätta jobba om Karin Boye, men hittar verkligen ingenting om hennes kända verk :(

Ha dt bra ! (:


Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna

usch, jag hatar att ha ont i ryggen! :(



Nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett par fräcka benlindor! Var gärna med och tävla!

2009-10-13 @ 19:23:01
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback