Bättre dag idag

Hej på er!
Jag har varit väldigt off den senaste tiden känner jag. Som sagt har jag känt mig väldigt nere.
Men dt mesta har löst sig nu, så jag mår bättre. Ännu bättre kommer jag må när jag får
träffa älsklings Crippe.
JAG smittade honom med förkylning så jag får väl helt enkelt skylla mig själv.
Tkr bara så synd om honom ! "/
Kanske,kanske ska jag dit imon! HOPPAS :D Han är extremt saknad.

Imon för övrigt så ska jag tävla Blondie, mamma häst. Ska rida en dressyrklass på henne.
Vi får väl se hur det går eftersom jag bara har tränat henne idag xd SMARTA EMMA LXM!

Sen håller jag och Ida på att få panik på UF. Vi måste komma på ngt sjukt bra, vi har gett upp det vi skulle försökt med först. Det tar för mkt tid ! Så hjälp!! Kommer ni på ngra bra idéer är det bara att skriva ! :D

Hahhaa, har suttit och nördat film idag, inte vilka filmer som helst! Först såg jag att Kenza skulle se
Skönheten och Odjuret och blev då jättesugen att se den med. Sen har jag sett Svanprinsessan och Den lilla sjölungfrun oxå :P hihih (A)

Men nu ska jag fortsätta Brain Storma lite får vi se om jag kommer på ngt, (tvivlar på dt )

Nattinatti<3

Blondie och jag från i våras ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback