Fallit för grupptrycket ?

Ja, eller vad ska man kalla det ? Typ alla har varit sjuka eller är sjuka nu. Så då tänkte jag, "varför ska alla andra få vara sjuka och inte jag ?", sen blundade jag och önskade att jag blev sjuk och vips så blev jag.

Eller kanske inte riktigt så var det. Jag tror inte att man önskar att bli sjuk eller vad säger ni ?
Jag ligger här iallafall och tror att jag ska hosta upp hela min hals för det gör så sjukt ont. Har typ feber oxå så vi får väl se om jag kommer imorgon till skolan "/

Just dt, om dt jag skrev om att falla för grupptrycket och önska sig att bli sjuk. Grattis älsklings Crippe, du behöver nog inte ens önska att bli sjuk, du är säkert redan smittad ;)

Naae ni, nu ska jag ut och rida. (skiter i att jag är sjuk, dem måste få röra på sig)

Ha det bra !
Pussheej

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback