Myskväll med älskling

Igår kom älskliing till mej efter skolan!
Myste hela kvällen och sen hände en ganska rolig sak.
Jag låg och halvsov och så halvdrömmer man. Så jag drömde att Crippe sa ngt till mej, så jag svarade och han fattade ingenting och började skratta åt mej.
Jag gjorde det säkert 4 gånger och jag skämdes efter. Det var värsta konstiga sakerna jag drömde om xd

iaf, tillslut somnade vi båda två, och vad jag vet så har jag inte pratat mer i sömnen inatt.

Idag var det segt att gå upp, burr.. Men båda var duktiga och gick upp och duschade vid halv 6, så jag är så frääääch idag :D (som alltid lxm ;))

Blir att rida efter skolan idag, sen kanske jag skulle och mysa ännu mer med Crippe :D HELA HELGEN BLIR DET MYS! :D:D


JUST DT, HÅLL ER BORTA FRÅN VÄGEN, JAG FICK PAPPRENA OM ATT FÅ ÖVNINGSKÖRA!! WWWWIIIEEE,  :D

pussheej, <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback