Onsdag kväll (:

Är jättetrött "/
Suttit i bilden i 6 timmar idag så min rumpa värker. blääää...
Fick skippa matten idag eftersom vi skulle hämta lilla bebishästen i Skara. Äntligen får han komma hem efter operationen.
Elin och Mr Bean kom så vi red en sväng i skogen, medans mamma tömkörde LG. Skönt att bara rida Sonat idag.

Nu ligger jag i sängen och är sjukt trött. Önskar oxå att det vore fredag så jag slipper skola imorgon. Så extremt trött på allt i skolan. usch..

Längtar GROVT till helgen. Den ska spenderas med min underbara man. Vi ska mysa hela dagarna och inte gör ngnting förutom att vara med varann (okeej, jag ska smita iväg för att rida lite(A) det måste man om man har hästar!!! )

Naae, nu ska jag titta klart på Idol, skicka ett sms och säga godnatt till underbaraste, borsta tänderna och sen ska jag sova i min extremt skööööna sääääng :D

Pusspåer <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback