Söndag eftermiddag!

Heej alla läsare (:

Nu har jag hoppat båda min hästar och även hunnit klippa Sonat. Han blev supersnygg ;)
Han var tvungen att se lite vettig ut eftersom det kommer spekulater på honom på tisdag.
Håll alla tummar och tår :D

Märks på LG att hoppningen har börjat släppa för honom! Han börjar förstå vart han ska hoppa av och allt sånt! Det är ju toppen. Kapaciteten vet vi att han har. Mitt mål är att rida 130-140 hoppning inom 5 år på honom :D
Så jävla kul :D:D:D


Naae ni, nu måste jag in i duschen. Ska till älskling och sova där.
Imon åker han och mönstrar i Kristanstad! Hihihi,


Fredriksbergs Sonat <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback