You're always missed when you aren't by my side

Hej!
Ännu en dag har gått sen jag skrev sist, förlåt.
Igår åkte jag hem och hoppade LG och det gick så sjuk jävla helvetes bra! :D
Sen red jag dressyr på Sonat, och det gick bra det med! Så mkt bättre kan det inte bli (Y)

Jag övningskörde på till ridskolan på kvällen, gick oxå bra fast det känns fortfarande som att alla bilar jag möter ska köra in i mig :S mkt läääskigt!
Kom inte hem förrän vid 10 och då tittade jag på Svenska Hollywoodfruar som jag tycker är sjukt bra! :D Längtar till på måndag när nästa program kommer ut på internet :P

Idag kommer det spekulanter på Sonat. Får hålla tummarna att det går bra, jag orkar inte ha två hästar längre :( Även fast jag inte vill sälja min lilla plutt..

(Förlåt att bloggen ser ut som den gör, har inte orkat fixa det än xd)

Ska fortsätta läsa Tristan och Isolde nu ! (:

Byeee <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback