Dressyrträning

Red för första gången för Gunnel Fonserius-Jonsson idag. Det gick helt okeej. Hon sa att jag var tvungen att sitta ner, tjena, jag höll på att studsa av!
Det var lite svårt för hon ville att jag skulle rida med väldigt låg hand, medans Annelie tjatar på mig att höja handen.

Gunnel tvingade mig att lova att jag ska tävla dressyr på honom. Blääää, jag kan träna! Det vet jag att jag måste för att kunna komma upp i klasserna i hoppning. Men jag vill inte tävla. Jag vet varför jag slutade. Just att man kan komma ut från banan och vara nöjd, sen får man kritiken och då är det verkligen inte så som det kändes. Det är så tråkigt!

Vi får väl se. Annelie tvingar mig oxå. Hon säger att hon kommer anmäla mig om inte jag göra det! Hahaha.

We'll see! Kommer jag starta dressyr eller inte ? Jaaa nii, ni får fortsätta och kika in här så får vi väl se vad som händer ;)

Imon är det hopp CR ! weeeeiii :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback