Ingen CR!

När jag såg framridningen bestämde jag mig att inte vara med. Den var i bortre delen av ridhuset ca 20x20m. Man hoppade på tvären och det fick vara 5 st där inne. Det fanns ingen framridning utomhus eller i ngt annat ridhus, vilket gjorde att man hade ca 10-15min att rida och hoppa fram på den lilla biten i ridhuset.
Dessutom skulle ridskolebarnen sitta upp och sitta av på framridningsbiten!

NEJ, det riskerar inte jag! Så onödigt att utsätta LG för skador när man kan undvika det. Det var ju ingen viktig tävling.

Vi fick faktiskt pengarna tillbaka (eftersom jag hade hunnit betala innan jag såg det) och sen åkte vi hem.
Han fick lite vila istället eftersom han hoppade i fredags och gick dressyr igår!

Jag är nöjd med mitt val, vf riskera ngt?


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback