Massor att göra som vanligt...

Igår var jag och hoppträna för Annelie och det gick så jävla bra!
Det var distanser hela tiden ex. trippel in, fyra starka(lite fram) galoppsprång till en plankoxer två normala (alltså lite kort eftersom du kommer med en starkt lite fram galopp) galoppsprång och ut på ett räcke!

Shiiit vad bra han hoppade och det är helt sjukt vad hoppningen har släppt. Annelie menade att tekniskt sätt låg banan igår på 130, vilket då kändes hur bra som helst när vi satte den direkt :D

Hahah just det. Med tanke på att Mantorpsryttarna har sin årliga fälttävlan nu i helgen kom vi att prata om just det med tankte på att jag har varit med de senaste 3-4 åren, fast med Sonat.
Annelie sa att om jag skulle starta en fälttävlan skulle hon och jag vara ovänner resten av livet. Hon menar att han är alldelse för bra i hoppningen, och att det bara skulle förstöra hans teknik!

Jag har ändå inte tänkt starta fälttävlan på honom. Det var jätteroligt på Sonat, eller, det var ASKUL! Men LG vet man inte riktigt vart man har och dessutom är han så försiktig, och det skulle aldrig funka i terrängen.
Iaf, jag har mina mål och jag ska nå dem! :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback