Pluggar som en galning, för en gångs skull!

usch ja! ha äntligen kommit igång efter ca 2 veckor :P
Har gjort PM till muntliga svenska nationella och så har jag jobbat med Småföretagande B oxå.

Skrittade och travade ut en liten sväng idag. Han är så stel och tråkig i väntersidan så mamma ska tömköra imon så ska vi se om hon får loss den bogen lite.

Naae ni, jag är trött och imon börjar jag 9 på Sharpman. Nu ska jag kolla lite The Hills och vänta på att Crippe ska ringa och prata lite med mig innan jag ska sova (A)


Natti natti, gullisar <3

Kommentarer
Postat av: ASTRIDS TRÄNING - tävling i bloggen!

SV: ja det ska jag kolla på! :D

2010-04-20 @ 07:13:43
URL: http://astridstraning.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback