Stressig dag!

Massor att göra på Sharpman inför morgondagens VIP kväll. Ringa runt för att se hur många som kommer, städa, plocka ut nya varor, kassan osv.

Jag ska visa upp lite kläder imon. Första blir det HV polo piké, Martha Ridewear ridbyxor och ett par HV polo stövlar.
Andra gången kommer jag visa upp det nya från Schockemöhle :)

Jag ser till att ta lite kort ;)


Direkt när jag kom hem åkte jag till mammas jobb och hämtade mina nya  stigbyglar :D:D:D De var supersköna att rida med och såååå snygga :D

Efter det fixade jag lite i stallet, bytte järn i sadeln eftersom jag inte tycker att den ligger bra. Ska rida så imonbitti så får vi se.

Troligen inget bloggande imon eftersom jag rider på morgonen, sen så ska jag så fort som möjligt åkte till Sharpman för att det är väldigt mkt att göra och väldigt lite tid. Jag kommer hem vid 9 tiden imonkväll troligtvis.


Ha det suuuuuuuuperbra :D puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback