Tävlat hos Grankärrs Gränsryttare

Idag var det tävlingsdags. Gick superbra! Han var lite stark och fick inte loss honom till hundra på framridningen. Iaf så nollade jag 90cm och dubbelnollade 1m. Red omhoppningen i 1m som en grund eftersom det var vår första omhoppning och vår andra lokala överhuvudtaget. Iaf så startade jag som nr 16/32 och gick in på en 7placering efter min ritt och det var 9 placeringar.

Tro det eller ej, men jag blev bara nerpetade till 9:onde platsen så jag fick placering! Helt sjukt!

Här kommer filmerna. De är ihopklippta ;)


Kommentarer
Postat av: Lina Karlsson

Hej Emma!

Vad roligt att hitta din blogg:) Måste bara säga att det är en riktigt fin häst du har! Jag har ju inte sett honom tidigare. Grattis till två toppenrundor!

2010-04-18 @ 19:29:11

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback