Fredag, finally!

Hej på er!
Hoppas att allt är bra ?! Med mig är det bra, trött men men. Uppe tidigt fast jag är ledig från skolan :P
Mkt att göra idag. Typ städa rummet, rida, göra stallet, fixa mig , packa och sen åker jag til Fridis i Mjölby på förfest och efter det UTGÅNG ! :D

Igår var jag och klippte mig så nu är håret frächt igen, lite kortare men det blir det alltid har jag kommit på när man går till frissan ;) Klarade även B-fasen på körskolan så nu är det bara två kvar! GÖTTKÖTT! :D

Ha en bra dag! :D


Renoverade väggen direkt när man kommer in i stallet i somras! Blev en minnesvägg av Sonat! :D Längtar något grymt till den 17e!!

Kommentarer
Postat av: Marika Stoppert

Har precis köpt ett 4-årigt lettiskt halvblod e. Loengrins. Vid sökning på denna hingst kommer din häst upp x flera. Undrar om detta kan vara pappan som är importerad till Sverige ? MVH Marika S, Linköping

2010-08-29 @ 00:58:16
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv hahah, taack :D

2010-08-29 @ 20:10:15
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback