Godmorgon!

Sitter i skolan och chillar tills lektionen börjar! Självklar nördar jag på datorn, konsigt (A)
Skönt att det bara är denhär lektionen kvar denhär veckan och sen är jag ledigt till på måndag :D Dock fick jag veta att vi ska köra en mjukstart på praktiken på måndag med inventering klockan 7 på morgonen! TJENA!! :O

Hahha, gött! Så det blir väl en hel dag där men hon sa att jag kunde få kompensera det en annan dag, vilket nog kommer bli den 17/9! FÖR DÅ ÅKER VI TILL SONAT! :D weeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiii :D

Shiiiit vad jag längtar!

Vi kommer åka fredag morgon eftersom det ta 9 timmar upp. Då är vi där en stund på kvällen och träffar honom och sen ska vi med till Sundsvall på lördagen och kolla på tävling! Därifrån är det "bara"  7 timmar hem, så då åker vi direkt där ifrån :D Kommer bli en superhelg med mkt bilåkande, men det är det värt för varenda sekund jag får spendera med den underbara hästen! :D

Ha en bra dag, nu fick ni veta min hemlis ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad kul! Det är så kul att hälsa på dom, ja va ju ända uppe i Boden o hälsade på Magnum och det var helt klart värt den långa resan, och kylan oxå för den delen. Hihi

Kram

2010-08-25 @ 18:53:13
URL: http://linawahlborg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback