Heeej!

Nu var det ett väldans tag sen jag skrev här! Kände att det var välbehövligt, att inte behöva fundera på vad man ska skriva och bara kunna vara för sig själv och få huvudet fungera som vanligt efter denhär sommaren!

Den har varit som en bergodal bana med mest uppför, men när det väl gick nerför gick det fruktansvärt långt :(

That's life I guess,
LG går skitbra! Älskar dendär hästen mer för varje dag :D  På lördag ska jag till Nykyrka och hoppa 1m och 1.10m, och efter banan på 1.20m idag känner jag mig rikitigt pepp :D

kommer troligtvis inte massblogga, skriver då och då, när jag får lust :)

Ha det bra, Emma

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback