En trosa i spetsmodell

Hej på er!
Ännu en dag har blivit kväll. Kom hem från Sharpman för en liten stund sedan. Har alltid lika kul och speciellt när knäpp Sandra är där. Hahahha,
Jag började sjunga på Rolandz (Robert Gustafsson)s låt Jajamen! Mohahaha, asbra!!


Gick super med hästarna, Sandzon är tandlös (endast vargtänderna;)), LG är vaccinerad och även raspad i munnen och samma med Blondan. Skönt att allt med dem är gjort!!
LG får stå imon och på lördag tänkte jag rida med hackamore.

Men nu ska jag hitta på något, imon ska jag ha med mig tårta till Sharpman. Tråkigt för er att ni inte får smaka ;) mohahahhahahahahahahahhahahaha

pussheeej


Jag är smileisen ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback