Juldagen!

Julafton igår var perfekt!
Gick upp på morgonkvisten och red min underbara häst som har fruktansvärt mkt energi. Vi gjorde stallet då oxå så att allt var klart. Gick in och väckte min käraste som var jättetrött och orkade inte gå upp så jag gick och duschade.
Vid 12 åt vi hos farmor och farfar och efter det julklappsutdelning. Fick allt jag önskade mig i det här inlägget. Alltså, en mobil, världens bästa ridhandskar från Roekl, Kingslandstrumpor och GG strumpor och sen ett Schabrak från John Whitaker. Fick även pengar, lite godis.
Från darling fick jag en DKNY parfym som luktade underbart :D
Har tagit kort men hinner inte lägga in dem nu.

När vi var klara där åkte vi vidare till Crippes föräldrar och åt julmat där och ännu en julklappsutdelning. Jag fick en triss och showergel, bathsoap och en ansiktsmask :D tack snälla! :D

Vid 8 tiden gick vi till rinken i slaka för att kolla på Julhockey som Crippes kompisar hade fixat ihop. Dock hade inte hockeyn kommit igång när vi gick därifrån vid halv 10 för det var så lite folk. hahha, och kallt som f*n! :P

Nu ska jag ta och åka till Idisdarling för lördagsmys och imorgon blir det stan!!

Kram kram :)
(förlåt för ett långt inlägg (A))

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback