Mellandagsrea in my heart

Idag var jag och Ida på stan. Köpte sjuuuukt snygga skor som jag är kär i!!!! Visar imorgon, håller på att inpregnera dem just nu.
Köpte även två stickade tröjor, två linnen, en kjol, en klänning och en partyväska. Är så nööjd! :D

När jag kom hem red jag ut LG en sväng och satan i gatan (ursäkta uttrycket) vad fin han var!! En ren fröjd att rida honom när man får den känslan, älskade häst! :D

Städade garderoben förut med, så nu är allt trasigt och sånt som inte används borta (Y)

Ska ta och gå ner och spraya skorna lite mer nu :)

ha en bra kväll, kram :)

Kommentarer
Postat av: Brusella

Nu är tävlingen avslutad, var det du som vann ?

Tack för att du deltog :)

2010-12-28 @ 14:22:41
URL: http://brusella.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback