Myssöndag!

Hej på er!
Ligger just nu i Crippes säng och kolla på tv. Kollade på WC i hoppning förut och det blev en väldigt spännande omhoppning. Rolf-Göran blev trea på fina Quintero! Roffe är bäääst!! :D
Red ut LG på förmiddagen och idag var han riktigt fin, dock hostade han lite så han ska få ta det lite lugnt i veckan. Han kom även på att mitt kardborreknäppe på jackärmen var väldigt rolig att knäppa upp så när jag stod och knäppte upp tränset fick jag knäppa kardborren hela tiden oxå, älskade knäpphäst ! <3

Som sagt är det söndagsmys på hög nivå. Crippe lirar wow vid hans dator och jag kollar fejjan på min!
Men jag ska tvinga hit han nu,


Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback