Tisdag

Hej på er!
Tisdag idag, den 28 december 2010. Inte många dagar kvar av det här året.
Sov hos älskade inatt, skulle åka hem med 7.12 pendeln men självklart var allt inställt så istället för att vara hemma vi typ 8 var jag hemma kvart över 9. Superkul att få sitta på ersättningsbussar!!!

Sandzon fick springa lite på banan och han har fått ganska okej steg tycker vi. LG fick vilodag !
Jobbade mellan 12 och 18 och jesus vad folk det var men det är roligt!! :D Blir med jobb på torsdag, kanske på nyår oxå. Sharpis har bara öppet mellan 10-13 så det är ju inte så många timmar :P

När jag kom hem mata jag hästarna och tog av dem täckena. Bror släppte in dem tidigare.

Har även fått mail på Italien, från fabriken som tillverkade mina stövlar. Är superglad just nu så vi håller tummarna tycker jag!! :D

Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback