Alla hjärtans dag närmar sig!

Hej på er!
Som sagt så är jag sjuk och det suger eftersom det dels är alla hjärtans dag i helgen och att jag ska följa med Sharpman på inköpsmässa på fredag.

Df får denhär kvällen spenderas i kväll och fixa till min alla hjärtansdag present till älskling. Ingen big deal så, men själv tycker jag att det är en ganska personlig grej som jag verkligen hoppas att han blir glad över.
Kan inte säga vad det är eftersom älskling brukar titta in här och då blir dt ju inget kul på söndag.
Men jag ska ta kort på "the thing" och så får ni se den när han har fått den!

Hoppas att ni får en bra kväll! Nu ska jag sätta igång och försöka bli lite friskare oxå :)

Over and Out


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback