Dagens ridpass

Det gick inte bra. Mer orkar jag inte säga. Funderar om jag verkligen ska åka på söndag, tror det eftersom det inte var själva hindrena som var problemet utan mer att han inte vill landa i rätt galopp och springer lite. Sånt är ju alltid träningssak. Tror jag åker. Bestämmer mig till 100% imon. Sista anmälan är imon.

Blondie gick bra att rida. Orkade inte be mamma att filma för jag var på så dåligt humör och depp efter LG passet. Måste säga att hon har fått en riktigt fin rund galopp och hon har börjat vinkla bakbenen mer! Mamsen är duktig! :) Får nog be henne sitta upp på min odåga och rida han lite. Just nu är han bara en trotsig tonåring mot mig och protesterar verkligen mot allt. Han "kunde" inte trava idag.. usch, och jag då som inte kanske har världens bästa tålamod får lite humörssvängningar då...

Hoppas att han "växer upp" snart! Mohahahah :P

Over and Out

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback