Dagens ridpass

Lördag: Uteritt

Red runt sjöarna med mamma. En sväng som tar ca 50 min och man travar och galopperar. Red på hackamore idag för att får så lätt sår av bettet nu och det är inte i mungipan utan precis bredvid munnen. Vet inte hur han får det men jag ville inte slita på det idag!
Han gick jättebra. Till en början var han dock lite seg i högersidan men det släppte han. Han hägde även lite mkt i tyglarna men på slutet travade jag ner för en backe i lite samling och han hängde inte i handen och han höll mitt tempo hela vägen utan att springa iväg! Toppenfiin! :D

Over and Out


Kommentarer
Postat av: sarah

sv: Jo men är inte så förtjust i tretorn, isf vill jag ha röda eller svarta men allas går ju sönder hela tiden :P Men är helt klart för den mer "klassiska" stilen. =)

2010-02-15 @ 19:59:18
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback