Dagens ridpass - " en syn för gudarna!"

Torsdag: Hoppträning för Annelie

Rubriken stämmer faktiskt. Jag önskar att mamma hade filmat träningen ikväll, jag tror det inte bara hade varit jag som skrattat! Tyvärr var dt ca -18 grader ute så mamma hade inte lust att filma, "/
Iaf så fick vi hoppa lite högre idag och dt slog lite slint i LGs huvud då! Bara för att Annelie höjde till ungefär 90cm trodde han att hindrena var 120 cm och bara klippte i som bara fan, och vart var jag då? Joo, två meter över LG! Inte bara att han hoppade stort, han drog på världens jävla bockserier efter hindrena och jag satt bara och garva åt honom!
Han var verkligen inte klok i huvet idag. Hehehe, men jag är nöjd. Fick en helt ny känsla, och ont för den delen oxå eftersom han hela tiden trycker mig ur sadel + en gång landade jag på bakvalvet, :S

Men det bästa utav allt är att jag inte ramlade av, så tyvärr Annelie, ingen tårta nästa vecka! MOHAHAHHAA,

Over and Out


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback