Jobbiga gråtattacker

Jag kan inte rå för dig. Känslorna blir bara för mkt ibland och gråten bara attackerar som ett vilddjur som ska fånga ett byte, snabbt och oväntat.

Jag har fortfarande inte förstått att Sonat inte är min längre. Att han inte står i stallet när jag kommer ut. Jag hoppas fortfarande att allt bara är en dröm.

Jag har hört att för att kommer över ett förhållande tar dt hälften av tiden man var ihop. Tror ni dt stämmer i dthär fallet oxå?
Om dt skulle dt skulle dt ta mig 3½ år innan jag har kommit över Sonat. Kommer jag verkligen orka få gråtattacker och må skit så länge?
Åååh, jag önskar att jag inte hade vuxit så mkt och att jag aldrig skulle fylla 18år. Faan vad underbart om jag hade fått ha kvar honom tills hans sista dag i livet.

Inte så överhuvudtaget att jag ångrar att vi sålde honom till Emma i Jämtland. De passa jättebra ihop och han blir ompysslad som en prins varje dag. Jag bara saknar honom så mkt...


Ska försöka lugna ner mig och sova, om jag kan sluta gråta förstårs ...


Over and Out


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback