Kiselgur

För ganska länge sen läste jag på Warnmarks blogg om ett fodertillskott som hetter Kiselgur.
Det ska vara bra för hovar, päls och skelett.
Förut har vi använt Enzion men det har varit dyrt och inte riktigt hjälpt på det stora kusarna (på Sonat var det super), så då tänkte jag att vi skulle prova det. Det känns även bra med Kiselguren för det är redan ett befintligt ämne medans Enzionet är helt fabrikstillverkat med kemikaler och allt det är i!

Idag åkte iaf jag och mamma och köpte Kiselgur och så ska vi prova och se hur det funkar!

Länk till inlägg på Warnmarks Blogg!



Over and Out


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi använde kiselgur på tamlin under hela tiden jag hade honom och det funkade jättebra!

2010-02-25 @ 14:31:18

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback