Tiden går snabbt!

Kan inte fatta att dt är ca 7 månader sen jag opererade mig!
Att dt är ca 7 månader sedan jag trodde att jag skulle dö av smärta!
Det var verkligen det värsta jag varit med om. Så ont som det gjorde och så dåligt jag mådde.

Att inte kunna stå utan att svimma, att ligga och spy av smärta, att ligga och krampa samtigt som man skriker till mamma att på ngt sätt bara få bort smärtan, att ena stunden nästan vara helt borta av dåligt blodtryck.

Jag vill inte vara med om det igen. Jag vill aldrig mer känna den smärta jag gjorde natten mellan 15-16 Juli förra året. Jag vill aldrig mer ha en läkare som är så ouppmärksam som påstår att jag har träningsvärk, men i själva fallet var min blindtarm sprucken....

Det värsta av allt var nog att jag inte fick rida på 3 veckor efter operationen + att jag inte hade ridit hela veckan innan för jag hade så ont. Dumma blindtarm, dumma sommarlov :P



Ärret ca 10 timmar efter operationen. Blääääää....


Over and Out


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback