Dagens ridpass

Red ut LG en sväng idag. Han är lika mkt krutpaket fortfarande och vet verkligen inte vad en halvhalt är när han kommer ut ! Eller sånt krutpaket är han ju alltid.
Han är fortfarande larvig när man rider ut och bara spänner sig för allt. Min lösning är graman.
Funkar toppen för mig för då måste han sänka sig och automatiskt slappna av! (Y)

Innan jag red klippte jag manen för första gången! (mamma har rykt den innan, men han är ju faktiskt en hopphäst nu och då ska han ha klippt man ;))
Det var jättefint. Klippte även av pannluggen och han blev så sööööt :D
Kameran var tyvärr död, men jag ska hoppträna imorgon kväll så kanske jag ta lite bilder då!

Over and Out


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback