Helgen!

Min helg har varit helt underbar !!

Gårdagen började med att åka till Norrköping med Idis, Frida, Matilda och Julia för att kolla på Quicksort som spelade på Rockkarusellen. De var riktigt bra, så vi röstade självklart på dem :)
Sen gick vi till Max och käkade, jaa jag har sagt att jag inte tyckte om Max, men ska jag vara ärlig har jag aldrig ätit där!! xD

Vi kolla in New Yorker en sväng, men var inte riktigt på shoppinghumör :(
Vi tog 3 tåget om Lkp, där jag hoppade av och tog bussen till älskling.

Massa mys, godis och film! Helt underbart.
Älskar dendär pojken mer för varje dag. Han gör mig så glad! :D




Åkte hem vid 12 och har ridit LG lite i ridhuset. Gick sådär. Han var lite i sin egna värld !
Längtar iaf ngt grymt till helgen! Men berättar senare vad som kommer hända då :)


Over and Out


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback