Helgens träningar för Tomas

Lördag och Söndag: Träning för Tomas Torgersen

I lördags gick det inte så vidare bra. Kändes okontollerat och hemskt!
Jag fick rida på ett helt annat sätt än vad jag brukar, och eftersom jag hamnade i en unghästgrupp (fast han verkligen inte är där längre) så kändes som att kraven var mycket lägre än vad jag kräver av honom hemma.

Igår gick det lite bättre, men jag tyckte fortfarande att han blev behandlad lite mycket som unghäst. Han fick sakta av och trava emellan hindrena och travhoppa om han ville. Han fick trycka bogar och vingla framför hindrena!
Det kändes lite som att han inte såg att LG var inte så mkt unghäst längre bara för att de andra i gruppen hade extrema unghästar!

Men men, nu har jag testat och längtar till Annelie träningen på torsdag för att få rida normalt igen xd

Over and Out


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback