Jisses!

Nytt år och allt !
Får be om ursäket att jag är så dålig på att blogga nu, men min dator har pajat och måste df låna pappas som han typ hela tiden sitter och arbetar på! :S

Skulle iaf ladda upp lite bilder från nyår, men hittar självklart inte sladden, och jag kan inte använda bara minneskortet i denhär datorn. Jag känner att allt verkligen går som jag vill idag ! :S

Men men, ni får hålla ut några dagar till, datorn funkar nog igen på måndag! Då ska bloggen fixas till oxå, och jag ska börjar blogga mer! PROMES!! :D


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg, är det din häst på bannern ?? :)

2010-01-04 @ 16:51:37
URL: http://friid0a.devote.se
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

Var gärna med och tävla om en ridhjälm på min blogg!

2010-01-05 @ 20:23:06
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback