Bra dag!

Hej hej!
Jag har haft en riktigt bra dag idag :) började i skolan och gick en timme, sen var vi klara och fick sluta. Åkte till Subway och åt med bästa Ida och det var sååååååå gott :D

Shoppade en tunika, ett par short, solglasögon, strumpor och armband! Letade efter en kavaj men har inte bestämt mig till hundra vilken jag ska köpa :P

Åkte hem och red ut LG en sväng. Som vanligt var han väldigt larvig och trodde att kossorna i hagarna skulle anfalla fast de var på andra sidan hagen! Hahaha, så typiskt honom :P

Imon har vi kulturdags redovisning. Slutar väl lunch och då ska jag hem och klippa min prins, efter det måste jag fixa sadeln, den ligger sådär igen! På ett sätt är det bra, för då vet jag att han har ändrat sig i ryggen :D

Nu ska jag fortsätta att ligga i Crippes säng, förhoppningsvis kommer han hit när han har hittat en film vi ska se ;) hehe,

Ni får sova så gott, så lovar jag att ta före och efterkort på LG imon! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback