Hej!

Förlåt för usel bloggning! Sitter typ aldrig vid datorn och känner att jag inte har så mkt att skriva om!

Skulle ha tävlat imon, men självklart hade han gjort illa sig i karleden och stackarn har skit ont. Idag var hela bakbenet as svullet och han kunde knappt gå först. Han tycker så synd om sig själv oxå. Han mår lite bättre när jag tycker synd om honom oxå :P

Jag gick med honom en sväng efter att ha smört på Aloe Vera på såret och lindat benen med Back on Track. Nu ikväll var han nästan helt normal i benet så det var skönt :)

Strök mig till tävlingen för jag vill inte riskera något. Nu hoppas jag att han blir bra fort för jag ska tävla dressyr nästa söndag. Skulle han nu inte vara bra gör jag ett hästbyte och rider Blondie :P

Kommer vara dåligt bloggning några dagar framöver  oxå för jag åker till Gryt och Mattis stuga imon, lite myys med tjejorna :)

Ha det bra! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback